نرم افزار آموزش زبان آلماني رزتا استون اورجينال

نرم افزار آموزش زبان آلماني رزتا استون اورجينال

قيمت: 14,800 تومان

نرم افزار آموزش زبان آلماني رزتا استون اورجينالآموزش زبان آلماني به روش رزتا استون اورجينالآموزش زبان آلماني جديد رزتا استون در سه سطح مقدماتي، متوسطه و پيشرفته اورجينالRosetta Stone يكي از مجموعه هاي نرم افزاري بسيار قوي و جديد در زمينه آموزش زبانهاي خارجي مي باشد . اين مجموعه در حدود 20 زبان بين المللي را در پكيج هاي مختلف آموزش مي دهد . نحوه آموزش و طراحي نرم



محصولات ديگر: :

زبان آلمانی یکی از زبان‌هایی است که از دیدگاه زمانی بسیار پیچیده و متنوع می‌باشد. زمان ها در زبان آلمانی به سه دسته اصلی تقسیم می‌شوند: گذشته، حال و آینده. هر یک از این زمان‌ها دارای چندین زمان فرعی هستند که هر کدام برای بیان مفهوم‌های زمانی خاص استفاده می‌شوند. به عنوان مثال، زمان گذشته در زبان آلمانی شامل زمان‌های گذشته ساده (Präteritum) که برای بیان اتفاقات گذشته به کار می‌رود و زمان گذشته کامل (Perfekt) که برای بیان اتفاقاتی استفاده می‌شود که در گذشته رخ داده و تاثیراتی در حال حاضر دارند.

 

در زبان آلمانی، برخلاف زبان انگلیسی که دو زمان حال ساده و حال استمراری دارد، زمان حال در آلمانی دارای چندین زمان فرعی است. این شامل حال ساده (Präsens) که برای بیان اتفاقات و وقایع کنونی به کار می‌رود، و حال کامل (Perfekt) که برای بیان اتفاقاتی استفاده می‌شود که از گذشته تا کنون ادامه داشته‌اند و تاثیراتی در حال حاضر دارند. همچنین، زمان حال استمراری (Präsens Progressiv) نیز برای بیان اتفاقاتی استفاده می‌شود که در لحظه گفتگو در حال رخ دادن هستند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.